کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست
کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست

در تابستان چه عطری بخریم؟

هر فرد طی یک سال به طور میانگین چیزی حدود 12 شیشه عطر و ادکلن مصرف میکند تا همواره بوی خوشی از خود به مشام دیگران برساند

آیا میدانستید هر فرد طی یک سال میبایست چه میزان عطر مصرف کند؟ بر اساس تحقیقات انجام شده، هر فرد طی یک سال به طور میانگین چیزی حدود 12 شیشه عطر و ادکلن مصرف میکند تا همواره بوی خوشی از خود به مشام دیگران برساند. حال اینکه آیا همه افراد این کار را میکنند یا نه؟ بازمیگردد به شرایط جغرافیایی، اقتصادی، مالی و بسیاری دیگر از پارامترها. 

اما فارغ از تجزیه و تحلیل هایی که در خصوص مزیت ها و اهمیت استفاده از عطر مطرح می شود، شرایط جوی و آب و هوایی چاره ای برای طفره رفتن از عطر زدن برایمان نمیگذارد.


تصور اینکه در فصل تابستان و گرمای شدید که باعث تعرق هر جنبنده ای می شود، قصد حضور در یک جلسه کاری، کلاس درس و یا میهمانی را داشته باشید و نگران بوی ناشی از تعرق بدنتان باشید بسیار زجر آور است. همانطور که میدانید تابستان زمان گشت و گذار در بیرون از خانه است. از آنجا که هر عطری در دمایی خاص تاثیرگذار است، شما باید آنها را با توجه به دمای هوا انتخاب کنید. هوای گرم باعث می شود که عطرها زودتر بخار شوند، به همین دلیل عطرهای فصل های گرم سال باید سبک تر و شاداب تر باشند و در مقابل عطرهای فصل زمستان، گرم تر و سنگین تر. 

با این اوصاف عطرهایی با رایحه چای سبز، مرکبات و گلهایی مانند یاس و مریم را برای فصل های گرم سال به شما پیشنهاد می دهیم.

به عنوان مثال ادکلن مردانه ی Giorgio Armani Acqua که از انواع خنک، ملایم و تورش است را میتوان یک نمونه مناسب برای مصرف آقایان دانست. این عطر رایحه ی لیمو ترش، پرتقال، یاسمن و آب دریا را به مشام میرساند و حس خوشایندی به اطرافیان و حتی خودتان خواهد داد.

یا عطر زنانه Bvlgari Omnia Amethyste را می توان به عنوان نمونه ای مناسب و خوش بو برای فصل تابستان معرفی کرد. این عطر معتدل رایحه ای از بوی گل های بهاری، گریپ فروت و کمی هم چوب، میتواند شخصیت شاداب و سرحال از شما در مواجهه با دیگر افراد بسازد.

اگر چه عطرهایی با رایحه گلها برای بهار و تابستان مناسب هستند اما از رایحه برخی از گلها مانند نعناع هندی و وانیل در این فصول باید اجتناب کرد.

مثلا عطر زنانه Carolina Herrera را میتوان از آن دسته از عطرهایی دانست که با وجود رایحه گل های دلنشینش اما مناسب استفاده در فصل تابستان نیست.

رنگ پوست، چربی یا خشکی پوست، چهره و شخصیت شما تعیین می کند چه عطری مناسب شما است. برای افرادی که پوست روشن دارند، استفاده از عطرهایی که رایحه گل ها در آنها به کار رفته توصیه می شود و برای پوست های گندمی، به کار بردن رایحه های oriental یا مشرق زمینی مناسب تر است.

 در عین حال افرادی که پوست روشنی دارند، بهتر است از بوهای خنک و ترش یا خنک و تلخ استفاده کنند چون با پوستشان سازگاری بیشتری دارد و دوامش هم بیشتر است. به افراد سبزه و گندمی هم رایحه های گرم و شیرین توصیه می شود. جالب است بدانید مهمترین لحظه درک رایحه، هنگام عبور فرد است و شما می توانید با انتخاب عطر متناسب با چهره و شخصیت تان، روی دیگران تاثیری به یادماندنی بگذارید. بهتر است در فصل گرما از عطرهای خنک و در فصل سرما از عطرهای گرم استفاده شود.

بعضی از خانم ها ممکن است از یک عطر مردانه خوششان بیاید ولی توصیه می شود هرگز از عطرهای مخصوص جنس مخالف استفاده نکنید، زیرا خصوصیات هر جنس، در عطر مخصوص آن در نظر گرفته شده و مواد شیمیایی به کار رفته در آن نیز با فیزیولوژی و هورمون های بدن تناسب دارد.

این درست است که خرید عطر مستلزم دانستن برخی اصول و قواعد است، اما دلیل نمی شود خود را مدام درگیر اصول کنید. برخی مواقع لازم است از حستان کمک بگیرید تا خود به خود عطر مطبوعتان را پیدا کنید.


 


لینک مطلب: http://www.kalagard.com/blog/guides-full/112/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.