کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست
کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست

کافه را به خانه­ تان ببرید

بد نیست بدانید که یکی از ویژگی های قهوه این است که با مصرف صبح گاهی آن، در تمام طول روز سرحال و قبراق خواهید بود. حال اگر فرصت کافه نشینی را ندارید بهترین راه برای بهره بردن از این نوشیدنی مفید، خرید یک دستگاه قهوه ساز برای منزل یا محل کارتان است

قیمت لوازم خانگی

طی سه سال اخیر فرهنگ خوردن قهوه و کافه نشینی در ایران رشد چشمگیری داشته. تا جایی که این روزها کمتر کسی را پیدا میکنید که اسم اسپرسو یا یکی از مشتقاتش را نشنیده باشد. از مزایای قهوه و تاریخچه ارزش غذایی آن که بگذریم ، بحث تجارت این میوه به میان می آید که به جرات میتوان گفت در دنیا پس از صنعت نفت، قهوه پر سودترین  تجارت محسوب می شود. اما با وجود تمام این مزایا سرانه مصرف قهوه در ایران فقط 100 گرم است، یعنی چیزی حدود 12 فنجان در سال. این درحالیست که در دیگر کشورها این میزان یک 1200 گرم می رسد.

بد نیست بدانید که یکی از ویژگی های قهوه این است که با مصرف صبح گاهی آن، در تمام طول روز سرحال و قبراق خواهید بود. حال اگر فرصت کافه نشینی را ندارید بهترین راه برای بهره بردن از این نوشیدنی مفید، خرید یک دستگاه قهوه ساز برای منزل یا محل کارتان است.

یکی از دستگاه های اسپرسو سازی که توانسته به لحاظ کارایی و قیمت جایی برای خود در بازار لوازم خانگی باز کند دستگاه گاستروبک مدل 42610 ساخت کشور آلمان  است.

این مدل از  اسپرسو ساز گاستروبک ، یک ماشین اسپرسو فوق پیشرفته است . سبکی و اندازه جمع و جور این دستگاه به شما کمک میکند تا نگران جانمایی آن در منزلتان نباشید. بدنه استیل و ظاهر مکانیکی این دستگاه نه تنها چشم نواز است بلکه می تواند جلوه خوش آیندی به منزل و یا اتاق کارتان دهد. ولی شاید بزرگترین مزیت این دستگاه را بتوان وجود دو لوله متحرک یکی برای تهیه فوم شیر و دیگری برای تهیه آب جوش دانست.

لوله بخار فوم ساز به شما این امکان را میدهد تا انواع نوشیدنی ها از قبیل کاپوچینو، کافه لاته، ماکیاتو و دیگر مشتقات اسپرسو را به راحتی در خانه درست کرده و بنوشید.

قیمت لوازم خانگی

این دستگاه مجهز به فشارسنج است تا شمارا از شرایط آماده سازی اسپرسو مطلع سازد.

کلید های اتوماتیک این دستگاه اسپرسوساز قابلیت برنامه ریزی برای سه عملکرد جداگانه را دارند. علاوه بر این ها سینی رویی این دستگاه به گرم نگه داشتن مداوم فنجان های قهوه تان کمک می کند.

گاستروبک مدل 42610  این امکان را به شما میدهد که هم از قهوه های کیسه ای استفاده کنید و هم از قهوه خردشده­ ی باز.

قیمت لوازم خانگی

 این دستگاه به یک پمپ حرفه ای ULKA با فشار 17 بار نیز مجهز است و م مخزن آب این اسپرسو ساز 2/2 لیتری گنجایشدارد که با نشانگر نوری سطح آب شما میتوانید در هر لحظه از اندازه آب مخزن مطلع شوید. لاز به ذکر است که  سیستم کنترل دمای الکتریکی و سیستم نظافت خودکار این دستگاه مجهز ، بسیاری از دردسرهای نگهداری دستگاه های مکانیکی را از سر شما باز می کند.

از لوازم جانبی همراه این دستگاه میتوان به 3عددصافی مختلف ,ظرف استیل مخصوص فوم شیر, قاشق اندازه گیری و ابزار نظافت اشاره کرد.

این اسپرسو ساز گاستروبک را می توانید از فروشندگان کالاگرد با میانگین قیمت 2 میلیون و 920 هزارتومان خریداری کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.