کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست
کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست

نقش کالاگرد

تصویری که ملاحظه می‌کنید به طرز خلاقانه‌ای، نقش کالاگرد و پیامدهای اجرای آن را بازگو می‌کند . درواقع: کالاگرد، چرخ گردان صنعت و بازار است ، کالاگرد، جایی میان صنعت و بازار و حلقه اتصال آنهاست .....

 

همه ما، کوچک و بزرگ، به نقش و جایگاه کاربردی اینترنت در زندگی‌هامون واقفیم.

کالاگرد برای راحتی و آسایش هموطنانش و با استفاده از این فناوری، امکانی را ایجاد کرده تا خرید و فروش، به عنوان دو فعالیت مهم، وقت‌گیر و اصلی در امور روزمره ما برایمان آسان، سریع و با کیفیت بالا صورت پذیرد.

حالا که کمی با رسالت کالاگرد و جایگاه آن آشنا شدید، در نظر داریم در پست‌های بعدی به پیامدها و مزایای کالاگرد برای هر یک از فروشندگان و خریداران، تحت عناوین «کالاگرد برای فروشندگان» و «کالاگرد برای خریداران» در خدمتتان باشیم.

درضمن شرح این نکات و نحوه ثبت‌نام کاربران و فروشندگان را می‌توانید هم‌اکنون در سایت بخوانید:

راهنمای فروشندگان

راهنمای کاربران

پاورقی‌) همان‌طور که می‌دانید، صنعت به معنای مجموع فروشندگان و لغت بازار، به مجموعه مشتریان و خریداران یک کالا اطلاق می‌شود.


لینک مطلب فوق در بلاگ کالاگرد

امکان معرفی، خرید و فروش کالای دست دوم شما

اگر کالاگرد که بانک جامع اطلاعاتی کالا و قیمت است را به منظور خرید یا فروش کالای دست دوم خود انتخاب می‌کنید، ضمن تشکر باید مزایای آن را نسبت به سایت‌هایی که با همین هدف ایجاد شده‌اند، به طور خلاصه خدمتتان عرض کنیم:

اگر فروشنده‌اید:

بانک اطلاعات کالاگرد حاوی ویژگی‌های ریز و درشت محصول شماست.

دیگر نیاز به تایپ و یا بیان اطلاعات و ویژگی‌های محصول خود ندارید. ابهامات و سوالات مشتریان کالای خود را به کمک دیتابیس کالاگرد پاسخ داده‌اید.

محصولتان را در یکی از پرمخاطب‌ترین مراجع کالای کشور ثبت کرده‌اید. به فکر مارکتینگ و تلاش برای فروش آن نباشید. ما آن را به بهترین نحو برایتان انجام داده‌ایم.

اگر خریدارید:

قادر خواهید بود بدون صرف زمان و هزینه دیگری ، اطلاعات جامعی در مورد نیاز خود به دست آورید و به راحتی تصمیم‌گیری کنید.

می‌توانید قیمت کالای دست دوم را با قیمت روز کالای نوی آن مقایسه کنید.

شاید هم بخواهید بین مدل‌های متنوع یک کالا مقایسه‌ای ترتیب دهید و خرید بهینه‌ای را تجربه کنید.

همچنین از قیمت‌های ثبت شده خیلی قدیمی و بروز نشده در سایت خبری نیست.

 

لازم به ذکر است تعداد کالای دست دوم قابل ثبت برای کاربران طرح پایه، 3 و برای کاربران طرح نقره‌ای، 10 و کاربران طرح طلایی کالاگرد، 99 عدد است. و مدت زمان اعتبار و نمایش هر کالای دست دوم در سایت، 30 روز است. درصورتی‌که در این مدت به فروش نرسد و یا فروش رود ولی فروشنده آن را بایگانی نکند، به طور خودکار به بایگانی فروشنده منتقل شده تا بار دیگر آن را فعال کند و در معرض دید عموم قرار دهد.

بدین ترتیب هنگام مراجعه به سایت با انبوهی از کالاهایی که مربوط به ماه‌ها یا سال‌ها قبل است، برخورد نخواهید کرد و فقط اجناس بروزی که فروشنده قصد فروش آن را دارد، مشاهده می‌کنید.

با تشکر

کالاگرد

لینک مطلب فوق در بلاگ کالاگرد

خانواده کالاگرد 3000 نفره شد

امروز خانواده کالاگرد 3000 نفره شد ... خبری خوشحال‌کننده که امیدوارمان کرد و مسئولیتمان را سنگین‌تر ... 

اگر به آرشیو اخبار کالاگرد سری بزنید، خواهید دید که در 4ام اسفند ماه سال 93 خبر گذشتن تعداد اعضای کالاگرد از مرز 2000 نفر را خدمتتان اعلام کردیم.

 

و امروز 14 ام شهریور ماه سال 94 و به فاصله قریب 6 ماه:

 

...3000 نفره شدن کالاگرد مبارک...

 

در این موفقیت خود را مرهون لطف خدا و حمایت و محبت شما کاربران عزیز می‌دانیم و صمیمانه، تلاش دست‌اندرکاران و اعضای تیم کالاگرد را ارج می‌نهیم.


لینک مطلب در وبلاگ کالاگرد

آغاز به کار وبلاگ کالاگرد

مدت‌هاست که اعضای تیم کالاگرد به دنبال ایجاد و حفظ ارتباطی دوطرفه، پویا و صمیمی با مخاطبین عزیز سایت هستند. وبلاگ کالاگرد بعد از گذشت 2 ماه از رونمایی رسمی آن، با همین هدف ایجاد شده است.

ما قصد داریم در آن:

  1. به آمار و اخبار بازار و حوزه‌های مختلف کالا سری بزنیم،
  2. ویژگی‌های سایت کالاگرد را با جزئیات بیشتری خدمتتون معرفی کنیم،
  3. امکانات زیاد و امتیازات منحصربفرد آن برای خریداران و فروشندگان را کامل‌تر توضیح دهیم،
  4. از نظرسنجی‌ها و قرعه‌کشی‌های کالاگرد باخبرتون کنیم.
  5. و همچنین از نظرات و پیشنهادات ارزشمندتون استفاده کنیم.

پس با ما در ارتباط باشید.

با تشکر

کالاگرد