کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست
کالاگرد، بانک کالا و قیمت

کالاگرد، بانک کالا و قیمت

وب‌سایت کالاگرد به آدرس www.kalagard.com ،بانک جامع اطلاعاتی درمورد همه انواع کالاهاست که حاوی قیمت، ویژگی‌ها و اطلاعات فروشندگان آن است. کالاگرد درواقع حلقه اتصال خریداران و فروشندگان کالاهاست

جشنواره عید تا عید ویژه فروشندگان کالاگرد آغاز شد

مهلت استفاده از مجموعه بسته های تشویقی جشنواره عید تا عید کالاگرد فقط تا عید قربان است. پس پیشنهاد میکنیم تا مهلت به پایان نرسیده از این فرصت استثنایی نهایت استفاده را ببرید

بازار آنلاین کالاگرد

ما در کالاگرد همواره سعی داشته ایم تا فرصت های بازاریابی آنلاین و فروش را برای فروشندگان و علاقه مندان به کسب و کارهای الکترونیکی فراهم کنیم. این بار هم با راه اندازی جشنواره عید تا عید برای فروشندگان کالاگرد و علاقه مندان به معرفی کالا در این بازار بزرگ، به تعهد خود به مشتریانمان تاکید کرده ایم.

بر همین اساس فرصتی بی نظیر را برای فروشندگان ایجاد کردهایم تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در کالاگرد حضور یابند و از حداکثر امکانات بازاریابی این بازار بزرگ آنلاین بهرمند شوند.

در این طرح ویژه 4 بسته­ی ارزشمند با امکاناتی بی نظیر به علاقه مندان ارائه خواهد شد.

بسته­ی تشویقی اونو Uno شامل پنل 3 ماهه بعلاوه  یک ماه پنل رایگان و 3 فضای تبلیغاتی بار گذاری یک ماهه می­شود که تاثیر بسیار زیادی بر روی دیده شدن کالاها و فروشگاه شما خواهد داشت و یک تجربه کوتاه اما موثر را برای کسب و کارتان رقم خواهد زد.

دومین بسته­ ی تشویقی دوئت Duet نام دارد که شامل پنل یک پنل 6 ماهه با تمام امکانات بعلاوه 2 ماه رایگان و 6 فضای تبلیغاتی بارگذاری میشود. بد نیست بدانید هر یک از فضاهای تبلیغاتی ارزشی معادل 200 هزار تومان دارند که در این بسته های ویژه به رایگان و به عنوان هدیه به فروشندگان اختصاص داده میشوند. مدت زمان استفاده از پنل این بسته، 8 ماه است که می­تواند تاثیر بسیاری در میزان فروش محصولات ایجاد کند.

و بسته سوم هم ترا Tera نام دارد که شامل یک پنل کامل یک ساله بعلاوه 3 ماه پنل رایگان و البته 10 فضای تبلیغات بارگذاری می شود. در واقع با تهیه­ ی این بسته شما از 15 ماه خدمات کالاگرد بهرمند خواهید شد. بعلاوه اینکه 10 فضای تبلیغاتی خواهید داشت که منجربه کلیک چند هزارتایی بر روی لینک محصولاتتان خواهد شد.

و در نهایت بمب بازاریابی و فروش کالاگرد که اکسترا Extra نام دارد. این بسته شامل 15 ماه ویترین محصولات بعلاوه 30 فضای تبلیغات بارگذاری می شود که نه تنها فروش محصولاتتان را دگرگون خواهد کرد بلکه رتبه سایت فروشگاهی شما را نیز به میزان قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.

گفتنی است مهلت استفاده از مجموعه بسته های تشویقی جشنواره عید تا عید کالاگرد فقط تا عید قربان است. پس پیشنهاد میکنیم تا مهلت به پایان نرسیده از این فرصت استثنایی نهایت استفاده را ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.